GJ 1132b, noul Pământ! Planeta pe care poate exista viaţă extraterestră

Îţi place? Dă
şi

GJ 1132b GJ-1132-405x304Experţii de la NASA şi Massachusetts Institute of Technology (MIT) au anunţat descoperirea unei planete asemănătoare cu Terra. Botezată GJ 1132b, aceasta se află intr-un sistem solar aflat la aproximativ 39 de ani lumina distanţă de Pământ.

Descoperirea a fost făcută de telescopul MEarth-South din Cerro Tololo-Chile. Exoplaneta, care orbitează în jurul unei stele, este suficient de aproape pentru ca expertii sa poata Intelege tipuri diferite de atmosfera care sa poata sprijini viata.

GJ 1132b BANNER_gadget

Planeta GJ 1132b este de 1,2 ori mai mare decat Pământul, are o densitate similară cu cea a Terrei, însă temperatura este mult prea ridicată pentru a găzdui forme de viaţă de genul celor de pe planeta noastră.

„Daca vom descoperi ca aceasta planeta destul de fierbinte si-a pastrat atmosfera in miliardul de ani de cand exista, acest lucru se potriveste perfect cu obiectivul pe termen lung de a studia planetele mai racoroase ce ar putea avea viata” a declarat expertul MIT, Zachory Berta-Thompson.

Scrie un comentariu